fbpx

Liitu PÖFFi meeskonnaga

Otsime PÖFFi turundusjuhti, turunduse koordinaatorit ja Industy@Tallinn & Baltic Event turunduse koordinaatorit

1997. aastal asutatud Pimedate Ööde filmfestival on Eesti suurim filmifestival ning igal aastal toimuv kultuuriüritus, mis korraldab lisaks põhifestivalile ka samal ajal toimuvaid alafestivale PÖFF Shorts, Just Film ja rahvusvahelise filmitööstuse üritust Industry@Tallinn & Baltic Event, aprillis Haapsalu õudus- ja fantaasiafilmide festivali (HÕFF) ning augustis Tartu armastusfilmide festivali (Tartuff).

Otsime oma toetavasse hundiperre loomingulist turundusjuhti, kes töötaks välja, koostöös alafestivalide ning Industry tiimidega kogu PÖFFi tänavuse turundus- ja sotsiaalmeediastrateegia, koostab vastava eelarve ja komplekteerib tiimi (mida tema juhib) selle kõige ellu viimiseks. Lisaks otsime turundustiimi PÖFFi turunduse koordinaatorit ja Industry@Tallinn & Baltic Event turunduse koordinaatorit.

Liitu meiega, et korraldada kiiresti arenevat, rahvusvahelise haardega, Põhja-Euroopa ainsat A-kategooria filmifestivali! 

PÖFFi turundusjuhi ülesanded

  • Kogu PÖFF-i turundusstrateegia väljatöötamine ja selle elluviimine koostöös Industry@Tallinn & Baltic Eventi ning alafestivalide turundustiimiga
  • Turundus- ja sotsiaalmeediaplaani koostamine ja vastava meeskonna loomine (sh värbamine) ning juhtimine selle elluviimiseks
  • Sotsiaalmeedia kanalite ja kontaktide võrgustike kasvustrateegiate väljatöötamine ja elluviimine
  • Visuaalse kontseptsiooni ja kampaaniasõnumite väljatöötamine koos loovagentuuri ja kommunikatsiooniosakonnaga
  • Turunduseelarve planeerimine, jälgimine ja arvete kinnitamine
  • Kampaaniate planeerimine, läbiviimine, ristturundus koostööpartnerite ja sponsoritega
  • Lojaalsusprogrammi arendamine ja turundamine
  • Turundusmaterjalide: trükiste, trükireklaamide, välimeedia, audiovisuaalse reklaami, digiturunduse, geriljaturunduse planeerimine ja elluviimine koos turunduse koordinaatoriga
  • Infoliikumise ja koostöö koordineerimine alafestivalide ja erinevate osakondade vahel
  • Veebilehe arendamise nõustamine ja koordineerimine erinevate osakondade vahel
  • Aruannete koostamine ning panustamine festivali toetustaotluste kirjutamisse
  • Panus kõrvalfestivalide HÕFF ja Tartuff korraldamisse

PÖFFi turunduse koordinaatori ülesanded

  • Turundusmaterjalide: trükiste, trükireklaamide, välimeedia, audiovisuaalse reklaami, digiturunduse, geriljaturunduse planeerimine ja elluviimine koos turundusjuhiga
  • Visuaalse kontseptsiooni ja kampaaniasõnumite väljatöötamine koos loovagentuuri, turundusjuhi ja kommunikatsiooniosakonnaga
  • Igapäevase turundustegevuste ja projektide koordineerimine
  • Koostöö graafiliste disaineritega turundusmaterjalide tootmiseks, tähtajaliselt esitamine vastavalt turundusplaanile
  • Sponsorite ja koostööpartnerite turundusalase koostöö koordineerimine
  • Sponsorite nähtavuse dokumenteerimine, kokkuvõtte koostamine
  • Sotsiaalmeedia haldamine koos sotsiaalmeedia koordinaatoriga
  • Veebilehe oma valdkonnaga seonduva sisu lisamine (WordPress)
  • Festivali meenetekollektsiooni loomine ja müügi koordineerimine
  • Eriseansside koordineerimine
  • Aruande koostamine koos turundusjuhiga

Industry@Tallinn & Baltic Event turunduse koordinaatori ülesanded

  • Industry@Tallinn & Baltic Event turundusstrateegia väljatöötamine koos PÖFFi turundusjuhiga
  • Industry@Tallinn & Baltic Event rahvusvahelise turundusplaani koostamine ja elluviimine
  • Sotisaalmeedia strateegia planeerimine koos PÖFFi turundus- ja kommunikatsioonitiimiga ning elluviimine koos Industry@Tallinn kommunikatsiooni koordinaatoriga
  • Koostööpartnerite ja sponsoritega kampaaniate planeerimine, tegevuste elluviimine, kontrollimine ja koordineerimine, vajadusel lepingute koostamine
  • Igapäevase turundustegevuste ja projektide koordineerimine
  • Kujundustööde tellimine loovagentuurilt
  • Trükiste ja reklaamide koordineerimine
  • Veebilehe oma valdkonnaga seonduva sisu lisamine (WordPress)
  • Aruande koostamine koos Industry@Tallinn & Baltic Event tiimiga

Nõudmised kandidaadile

  • Vähemalt 2 aastane turunduskommunikatsiooni/ agentuuri projektide planeerimise ja elluviimise kogemus
  • Projektimeeskondade juhtimise kogemus (kandideerides PÖFFi turundusjuhi kohale)
  • Loova, originaalse ja avatud mõtlemisega (sh piiratud eelarvega maksimaalse brändikogemuse loomine)
  • Sotsiaalmeedia ja digiturunduse kogemus (reklaamide planeerimine ja optimeerimine, remarketing, Facebook Analytics)
  • Arusaam, kogemus ja ideed sponsorlusturunduse edendamiseks
  • Arusaam, kogemus ja ideed kliendi lojaalsusprogrammidega (kandideerides PÖFFi turundusjuhi kohale)
  • Suurepärane suhtleja nii eesti kui ka inglise keeles, läbirääkimisoskus erinevatel tasanditel
  • Kiire, täpne ja produktiivne 
  • Hea meekonnamängija, abivalmis ja innustav
  • Positiivse ellusuhtumisega, intelligentne, sõbralik, empaatiline
  • Iseseisev ja loov erinevate probleemide lahendamisel
  • Loominguline ja väga hea visuaalse tajuga
  • Keskmisest suurema pinge- ja stressitaluvusega
  • Huvitatud filmimaalimas toimuvast
  • Valmis väärikalt esindama festivali rahvusvaheliselt
  • Vajadusel valmis välislähetusteks
  • Vajadusel valmis töötama väljaspool tööaega ja töökohta (festivali ajal)

Kasuks tuleb

  • Rahvusvahelise turunduse ja brändi juhtimise kogemus
  • Kogemus ja kontaktid võimalike sponsorite kaasamiseks
  • Oskus lihtsamateks kujundustöödeks ja videotöötluseks
  • SEO ja Google Adwords reklaamide haldamiskogemus
  • Kodulehekülje kasutajakogemuse strateegiate tundmine

Omalt poolt pakume

  • Võimalust saada põhimeeskonna liikmena osa maailma tippfestivali korraldamisest
  • Toredat, sõbralikku, dünaamiliselt mõtlevat ja liikuvat kollektiivi, mõnusas, Telliskivi Loomelinnakus asuvas kontoris
  • Rutiinivaba, loovat tööd ja võimalust ise oma tööaega reguleerida
  • Piiramatut filmide vaatamise võimalust
  • Väga häid arenguvõimalusi
  • Rahvusvaheliste filmifestivalide külastust
  • Kultuurivaldkonnas konkurentsivõimelist töötasu
  • Võimalust end tõestada väga kiires ja muutuvas keskkonnas

Tööle asumise aeg

  • PÖFFi turundusjuhil esimesel võimalusel, tööperiood kestab kuni märts 2021
  • PÖFFi turunduse koordinaatoril septembris 2020, tööperiood kestab kuni jaanuar 2021
  • Industry turunduse koordinaatoril augustis 2020, tööperiood kestab kuni detsember 2020

Vastastikusel sobivusel on võimalik ametikohal jätkata ka pärast nimetatud perioodi.

Kandideerimiseks

Turundusjuht:

  1. CV
  2. Motivatsioonikiri
  3. Soome turule suunatuna turunduskampaania. Eesmärk: saada võimalikult palju soomlasi PÖFFi külastama. Eelarve: 5000 €
  4. Sotsiaalmeedia kampaania ideekavand (Facebook + Instagram). Eesmärk: kasvatada jälgijaskonda
  5. Moodboard headest brändingustrateegiatest, turunduskampaaniatest ja inspireerivatest sotsiaalmeedia kontodest

Turunduse koordinaator:

  1. CV
  2. Motivatsioonikiri
  3. Sotsiaalmeedia kampaania ideekavand (Facebook + Instagram). Eesmärk: kasvatada jälgijaskonda.
  4. Moodboard headest brändingustrateegiatest, turunduskampaaniatest ja inspireerivatest sotsiaalmeedia kontodest

Industry turunduse koordinaator:

  1. CV
  2. Motivatsioonikiri
  3. Nägemus Industry@Tallinn & Baltic Event suunadest aastal 2021
  4. Sotsiaalmeedia kampaania ideekavand (Industry@Tallinn & Baltic Event Facebook + Instagram). Eesmärk: saada võimalikult palju industry professionaale festivalil osalema
  5. Moodboard headest rahvusvahelistest brändingustrateegiatest, turunduskampaaniatest ja inspireerivatest sotsiaalmeedia kontodest

Palun saada need hiljemalt  25.juunil meiliaadressile mikk@poff.ee. Lisainfo Mikk Granström, telefon +372 5300 2617.

JÄLGI MEID

KONTAKT

ESITLEJAD

AMETLIKUD PARTNERID

TÄNAME

© 2019 MTÜ Pimedate Ööde filmifestival