Veriapelsinid
Pensionäridest abielupaar, keda ähvardab võlgade tõttu kodust ilmajäämine, otsustab minna rock’n’roll’i tantsuvõistlusele, mille peapreemia nad sellest katastroofist päästaks. Samal ajal viib kaamera meid ka võimukoridoride pikka rägastikku, kus tehakse kõik selleks, et varjata riigi majanduskärpeid propageeriva rahandusministri tohutute rahasummade paigutamist välismaa pankadesse. Ütleme kohe ette, et asjad ei lõpe poliitiku jaoks just kõige paremini, kui ta olude sunnil peab paluma abi ühelt majaelanikult, kes talle küll abikäe ulatab... aga seda omal moel. Film saab aga oma igati kesköise värina väärilise kulminatsiooni siis, kui mängu tuleb teismeline tüdruk, kes näitab ühele perverdile, mida tegelikult tähendab väljend „mune küpsetama“. WTF, küsite teie?
Just sellises süsimustas toonis kulgebki Jean-Christophe Meurisse’i kolmas komöödia, mis pälvis pika aplausi
tänavuse Cannes'i filmifestivali kesköisel seansil. Tõeline Grand Guignol. Enam mustemaks üks komöödia arvatavasti minna ei saagi.
Filmi Shortlisti lisamiseks logi palun sisse
Jean-Christophe Meurisse
Il est des nôtres (One of Us, 2013), Apnée (2016), Oranges sanguines (Bloody Oranges, 2021)