Surm on tulekul
Varjude maailma keerulises kättemaksu ja reetmise mängus saab palgamõrvarist endast jahitav.
Filmis „Surm on tulekul“ palkab legendaarne Brüsseli kurjategija Charles Mahr kalgi elukutselise tapja Tezi, et maksta kätte oma kulleri mõrva eest. Kuid linna allmaailm on keeruline võrk ja Tez satub peagi selle kleepuvatesse niitidesse. Teda jälitavad ja jahivad samad inimesed, kes ta tööle palkasid. Sukeldudes üha sügavamale kuritegelikku allilma, tuleb naisel otsustada, keda üldse usaldada, kui iga samm toob lagedale varjatud motiivid ja varitsevad ohud.
Sophie Verbeecki intensiivne ja mitmekihiline rollisooritus kiusatud kütina kannab suurepäraselt stiilset ja kaasahaaravat noir-trillerit, mis liigub osavalt süngete, pingeliste ja plahvatuslike sündmuste vahel, paljastades loo reetmisest ja lojaalsusest, kus saatus ja ellujäämine ripuvad juuksekarva otsas ning kõigil liitlastel on oma hind.
Massimo Iannetti
Christoph Hochhäusler (1972) on sündinud Münchenis Saksamaal. Ta on filmirežissöör ja stsenarist. Esimene täispikk mängufilm „Milchwald” (2003) esilinastus Berliini filmifestivalil. Mõlemad ta filmid „I Am Guilty” (2005) ja „The City Below” (2010) valiti Cannes’i filmifestivali Un Certain Regard programmi. Tema viies täispikk mängufilm Till the End of the Night” (2023) kandideeris Berliini filmifestivalil Kuldkaru auhinnale. Hochhäusler on filmiajakirja Revolver asutaja ja kaastoimetaja ning oli aastatel 2017–2021 õppejõud Saksamaa Filmi-ja Televisiooniakadeemias.
Milchwald (2003), Falscher Bekenner (I Am Guilty, 2005), Unter dir die Stadt (The City Below, 2010), Die Lügen der Sieger (2014), Bis ans Ende der Nacht (Till the End of the Night, 2023)